Тищенко Людмила Володимирівна. Заступник директора з навчально-виховної роботи. Вчитель географії | |
Рябоконь Василь Оникійович Вчитель трудового навчання та музики | |
Надворний Олександр Васильович Вчитель математики та інформатики | |
Михальченко Тетяна Василівна Вчитель біології та географії | |
Бєляєва Людмила Миколаївна Вчитель хімії та біології | |
Надворна Світлана Миколаївна Заступник директора з виховної роботи. Вчитель математики та інформатики | |
Довганюк Людмила Василівна Вчитель математики та фізики | |
Галащенко Юрій Андрійович Вчитель фізики та астрономії |
Впровадження інноваційних методик і технологій навчання з метою формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання».
Мета: Безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції і компетентності спрямоване на формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання
· «Справжній учитель не повідомляє істину, а вчить її шукати»
· «Урок – це наполеглива праця як учнів, так і вчителя»
Діяльність методичного об’єднання вчителів спрямована на:
Безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції і компетентності в галузі математики, фізики, хімії, біології, географії інформатики, технологій спрямоване на формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання, а саме:
· формування здібностей до саморозвитку та самоствердження на уроках і в позаурочний час;
· диференціація і індивідуалізація навчання;
· неперервне удосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів;
· формування компетентнісного підходу в діяльності вчителя МО;
· послідовний розвиток і удосконалення навчального процесу в нерозривному зв’язку з вихованням школярів;
· підвищення кваліфікації вчителів через курси, систему внутрішньошкільної методичної роботи, самоосвіту.
· забезпечення реалізації Державного стандарту загальної середньої освіти та Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді;
· робота над єдиною науково-методичною проблемою «Впровадження інноваційних методик і технологій навчання з метою формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання»;
· Підвищення якості освіти через удосконалення педагогічної майстерності і культури праці вчителя:
а) використання сучасних інноваційних педагогічних технологій;
б) засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання і виховання учнів на основі особистісного орієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів;
в) впровадження в навчально-виховний процес комп’ютерних технологій;
г) впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчальний процес;
д) створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей учнів;
е) удосконалення роботи позакласної роботи.
· Забезпечення об’єктивного підходу до оцінювання результатів навчальної діяльності учнів. Моніторинг навчальних досягнень учнів: діагностування, тестування, контролювання та оцінювання рівня та якості компетентностей учнів;
· Створення культурного загальноосвітнього середовища на уроках і в позаурочний час.
1. Опрацювати нормативні документи щодо організації роботи з обдарованими учнями, зокрема:
· Наказ МОН від 24.09.2020 №1175 “Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2020/2021 навчальному році”
· Наказ МОН від 26.08.2020 року № 1081 «Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2020/2021 навчальному році»
2. 3 метою формування ключових компетентностей учнів, розвитку їх творчого потенціалу кожному вчителю МО працювати над:
· удосконаленням методики проведення сучасного уроку;
· поєднання традиційних форм навчання з застосуванням нових освітніх технологій;
· залучення дітей до творчої роботи;
· проводити індивідуальну роботу, залучати дітей до виконання завдань творчого характеру;
· піднімати рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки, формулювати гіпотези, виявляти проблеми та розв'язувати їх;
· розвивати графічну культуру дітей
3. Організувати системну роботу з дітьми по підготовці до участі в предметних олімпіадах та конкурсах
Вересень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |