Вчителі природничо-математичного циклу

/Files/images/vchitel_starshih_klasv/P3074830.JPGТищенко Людмила
Володимирівна.

Заступник директора
з навчально-виховної
роботи.
Вчитель географії
Рябоконь Василь
Оникійович

Вчитель трудового навчання
та музики
/Files/images/vchitel_starshih_klasv/P3074848.JPG
/Files/images/vchitel_starshih_klasv/P3074834.JPGНадворний Олександр
Васильович

Вчитель математики
та інформатики
Михальченко Тетяна
Василівна

Вчитель біології
та географії
/Files/images/vchitel_starshih_klasv/P3064767.JPG
/Files/images/vchitel_starshih_klasv/P3074797.JPGБєляєва Людмила
Миколаївна

Вчитель хімії
та біології
Надворна Світлана
Миколаївна

Заступник директора
з виховної роботи.
Вчитель математики та інформатики
/Files/images/vchitel_starshih_klasv/P3074822.JPG
ДовганюкДовганюк Людмила
Василівна

Вчитель математики
та фізики
Галащенко Юрій
Андрійович

Вчитель фізики
та астрономії
Галащенко

Тема над якою працюють вчителі методичного об’єднання у 2020-2021 навчальному році:

Впровадження інноваційних методик і технологій навчання з метою формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання».

Мета: Безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції і компетентності спрямоване на формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання

Педагогічні кредо:

· «Справжній учитель не повідомляє істину, а вчить її шукати»

· «Урок – це наполеглива праця як учнів, так і вчителя»

Завдання МО в 2020-2021 навчальному році

Діяльність методичного об’єднання вчителів спрямована на:

  • реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Державного стандарту базової та повної загальної освіти;
  • виконання державних програм викладання природничо-математичних дисциплін, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення даних предметів в 2020-2021 навчальному році

Мета

Безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції і компетентності в галузі математики, фізики, хімії, біології, географії інформатики, технологій спрямоване на формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання, а саме:

· формування здібностей до саморозвитку та самоствердження на уроках і в позаурочний час;

· диференціація і індивідуалізація навчання;

· неперервне удосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів;

· формування компетентнісного підходу в діяльності вчителя МО;

· послідовний розвиток і удосконалення навчального процесу в нерозривному зв’язку з вихованням школярів;

· підвищення кваліфікації вчителів через курси, систему внутрішньошкільної методичної роботи, самоосвіту.

Завдання МО

· забезпечення реалізації Державного стандарту загальної середньої освіти та Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді;

· робота над єдиною науково-методичною проблемою «Впровадження інноваційних методик і технологій навчання з метою формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання»;

· Підвищення якості освіти через удосконалення педагогічної майстерності і культури праці вчителя:

а) використання сучасних інноваційних педагогічних технологій;

б) засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання і виховання учнів на основі особистісного орієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів;

в) впровадження в навчально-виховний процес комп’ютерних технологій;

г) впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчальний процес;

д) створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей учнів;

е) удосконалення роботи позакласної роботи.

· Забезпечення об’єктивного підходу до оцінювання результатів навчальної діяльності учнів. Моніторинг навчальних досягнень учнів: діагностування, тестування, контролювання та оцінювання рівня та якості компетентностей учнів;

· Створення культурного загальноосвітнього середовища на уроках і в позаурочний час.

Організація роботи з обдарованими дітьми

1. Опрацювати нормативні документи щодо організації роботи з обдарованими учнями, зокрема:

· Наказ МОН від 24.09.2020 №1175 “Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2020/2021 навчальному році”

· Наказ МОН від 26.08.2020 року № 1081 «Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2020/2021 навчальному році»

2. 3 метою формування ключових компетентностей учнів, розвитку їх творчого потенціалу кожному вчителю МО працювати над:

· удосконаленням методики проведення сучасного уроку;

· поєднання традиційних форм навчання з застосуванням нових освітніх технологій;

· залучення дітей до творчої роботи;

· проводити індивідуальну роботу, залучати дітей до виконання завдань творчого характеру;

· піднімати рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки, формулювати гіпотези, виявляти проблеми та розв'язувати їх;

· розвивати графічну культуру дітей

3. Організувати системну роботу з дітьми по підготовці до участі в предметних олімпіадах та конкурсах


Матеріали роботи вчителів:

Анкета учасника МО

План засідань МО

Протоколи засідань МО

Теми самоовіти та виступів на МО

Кiлькiсть переглядiв: 1129

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031